Jag måste bara berätta hur otursförföljd jag kan vara. Till Emmas födelsedag beställde jag ju en sån där fågelholk från bluebox.se. Jag beställde samtidigt air freshener till bilen (doftpåsar) i form av en vovve Snoop dogg som luktar hallon. Jag beställde 2 st. Jag fick 1 av 2. Mailar och påpekar att jag betalat för 2 st men bara fått 1. Får genast svar att dem skickar den 2:a med en gång. Toppen, så hem får jag ett kuvert ganska så snart. Mannen öppnar den åt mig och viftar med ett tomt kort, ingen text i form av ”ursäkta oss…” eller så, ej heller någon doftpåse! Dem skickar alltså ett tomt kuvert med ett kort utan någon som helst text på!?…jag trodde självklart att mannen skojade och att han gömt doftpåsen någonstans…men nej,…jag har alltså fortfarande inte fått den 2.a doftpåsen… (?)…
Way to gooo bluebox…